Wat is digtale beeldverwerking voor mij ?

DOM VANMIJ. IK MOET LEREN UITLOGGEN. CHANCE DAT MIJN TEKST NIET GEWIST IS. Digitale beeldverwerking is voor mij het bewerken van beelden met digitale applicaties ( zoals Photoshop), dus het bewerken van beelden met software programma’s. Dit geldt voor alle verrrichtingen die hiermee gebeuren, hoe klein ook. Van rode ogen wegwerken tot het retoucheren van hele lichamen van modellen. Ja, ik weet niet echt wat ik nog moet zeggen eigenlijk. Misschien nog dat ik echt tegen het retoucheren van lichamen ben. Het is al bekend het gebruik van schoonheidsidealen in bv. de reclame , het zelfbeeld van mensen danig onderuithaald. En dat men dan nog is mooie mensen nog mooier gaat proberen maken d.m.v software toepassingen. Zodat ze er eigenlijk bovenmenselijk knap gaan uitzien; is volgens mij geen goede evolutie. Maar ja, buiten dat eigenlijk zie ik er geen graten in voor het gebruik van deze software. Er zijn zeer mooie resultaten mee te behalen en je kan je er nog mee amuseren ook !

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

