Mijn favoriete programma in MMO

Mijn favoriete programma is ongetwijfeld Photoshop. Omdat het een veelzijdig programma is voor het maken van posters en foto’s en om beelden te bewerken.

 Het is redelijk makkelijk om onder de knie te krijgen; daar het volgens mij een intuitief programma is. Je kan zeer makkelijk door middel van trial and error het programma leren gebruiken. En je resultaten zijn, zelfs als het niet echt meewerkt, meestal in orde. Ook de tool magic wand is een groot pluspunt aan PS, het maakt het nog makkelijker om bepaalde delen van een foto te gebuiken in andere composities.

Photoshop is ook redelijk stabiel. Hiermee bedoel ik dat je de grenzen kan opzoeken bij dit programma, zonder dat het om de zoveel tijd blokkeert en je pc zelfs crasht. Toch is het natuurlijk aan te raden om regelmatig je voortgang op te slaan.

Dit zijn dus de reden waarom ik Photoshop verkies boven allen andere programma’s. Dankzij de gebruiksvriendelijkheid van het programma, de resultaten hiervan en de stabiliteit van het programma zelf.

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

